A projekt címe: Diamant Smart Workflow Platform
- A projekt azonosító száma: 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00503
- A projekt megvalósítási időszaka: 2020.10.15-2021.10.14.
- A projekt összköltsége: 31 260 672 Ft
- A projekt támogatási összege: 18 756 403 Ft
A projekt összefoglalója:
A Diamant Könyvvizsgáló Kft. által fejlesztendő Smart Workflow Platform célja, hogy az eddig, alapvetően excelben, illetve különböző eltárolt dokumentumokban rögzített információit egy haladó, alapvetőn webes és mobil technológiákra épülő rendszer hordozza. A tervezett fejlesztéssel biztosítani kívánják az adatok pontos, következetes tárolását, az általuk képviselt munkafolyamatok státuszainak rögzítését, az adatok napi munka során és riportokban történő megfelelő hozzáférését. Számos megoldás létezik a piacon, amelyek biztosíthatnak CRM, ERP, BI és más funkciókat. A cégméretből adódóan a Diamant Könyvvizsgáló Kft. számára ezek kevéssé jelentenének megoldást, ami abból ered, hogy a jelenlegi alkalmazás szintjén a megfelelő folyamatok olyan szinten képződnek le, amelyeket inkább érdemes egy saját rendszerbe építeni, mint a különböző készkeretrendszerekbe építeni, s azokat összehangolni. A cég ilyen irányú megkeresései azt mutatták, hogy a könyvvizsgálati területen történő alkalmazáshoz a pályázatban kijelölt fejlesztés adja meg az optimális megoldást. A fejlesztés szakmai hátterében olyan ágazati elvek állnak, mint a szigorú szabályozás, ugyanakkor a rugalmas rendszerkörnyezet igénye. A cég működéséből származó követelmények a rendszer stabilitása, többcélú használata és a távoli elérés biztosítása. Az okos megoldás – többek között – abban tölt testet, hogy közvetlen elérési lehetőséget teremt felhasználói számára, azonnali információ elérést a kollégák felé, lehetőség van az egyidejű használatra. Ugyancsak ilyen jellemző a távoli és mobil platformon is lehetséges elérés meghatározott funkciók esetében.